Twoje zadania:
- Administracja budynku biurowca (remonty, naprawy, audyty bhp, prowadzenie dokumentacji)
- Nadzór nad środkami trwałymi budynku, w tym zakup, inwentaryzacja, likwidacja
- Planowanie i kontrola budżetów, w tym: MPK, remonty, likwidacja środków trwałych, capex
- Bieżąca opieka nad kosztami dot. eksploatacji budynku, składanie zamówień i akceptacja faktur
- Zarządzanie flotą samochodową zgodnie z polityką grupową dot. samochodów służbowych
- Zabezpieczenie logistyki dot. przejazdów z i na lotniska gości i pracowników
- Współpraca z kierowcami, firmami przewozowymi świadczącymi usługi na rzecz Mondi
- Pełna wiedza w zakresie ochrony ppoż budynku
- Zastępowalność w recepcji biurowca, w tym wystawianie przepustek, poczta
Twój profil:
- Wykształcenie średnie techniczne
- Mile widziana znajomość programów SAP oraz PPM
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość budynku biurowca i urządzeń w nim znajdujących się
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Dokładność, sumienność i samodzielność
Nasza oferta
- Pierwsza umowa o pracę na 12 miesięcy – bez okresu próbnego
- Kwartalny system premiowy – połączony z wynikami Twojej pracy
- Premia świąteczna w wysokości 1900 zł
- Bonus wakacyjny w wysokości 2300 zł
- Współpraca z centralą firmy w projektach międzynarodowych
- Pakiet benefitów takich jak: karta Multisport, kafeteria MyBenefit, czy pakiet medyczny LUXMED
- Udział w Akademii Językowej
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
Przed złożeniem aplikacji prosimy o zwrócenie uwagi na nasze Wewnętrzne Zasady Aplikacji.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Klaudią Litkowską, naszą rekruterką.
Pod uwagę będą brane wyłącznie CV przesłane do wewnętrznej platformy kariery D#HR.
Cieszymy się, że zdecydowałeś/ zdecydowałaś się na kolejny krok i czekamy na Twoje dokumenty aplikacyjne.
Kieruj swoją karierą i rozwijaj się razem z nami!